ПЫНАР ДЕНИЗ

Oyuncu Pınar deniz ile beraberiz. Ovir Dergisinin  Türkiye’nin kapağında bu ay kendisi var ve Bazı sorularımız var set arasında kendisinden  bir 10 dakika rica ettik.

A: Merhaba, Pınar, hoş geldin.

P: Hoş buldum.

A: Pınar, senin hakkında kapsamlı bir araştırma yaptık, bütün sırlarını burada açığa çıkarmayı planlıyoruz! Yok, tabii ki... şimdi Arap kökenli bir aileden geliyorsun, seni birazcık çocukluğuna götürelim, nasıl günlerdi?

 

P: Şöyle Arap kökenli olduğum için çocukken Türkçe bilmiyordum,  iki yaşına kadar galan hep Arapça konuşuyordum, hatta ilkokula kadar Arapça konuluyordum , mama diyorlar işte Arapça da bizim kökende, beşinci katta oturuyorduk, ve ben anneme anne diye seslenemediğim için arkadaşlarım arasında öteleştirilirim diye utanıyordum , beşinci kata çıkıyordum, sürekli.

 

Her defasında 'mama' dememek için öyle bir çocukluğum geçti. Arapça ile ilgili ama genelde bu çok klişe olacak ama olsun  o son sokakta oynayan çocuklar vardır ya o benim akşama kadar saklambaç oynamak , uzun eşek oynamak falan,  futbol oynamışlığım bile var gerçi benim için şöyleydi erkeklerin ayaklarına vurarak şey yapıyordum ve benimle oynamak istemiyorlardı o yüzden , ama o son oynayan çocuk bendim sanırım. 

 

A: peki oyuncu olmak istediğini söylediğinde ailenden nasıl bir tepki aldın? 

 

P: aslında oyuncu olmak istemiyordum biraz idealist bir kafa yapısına sahiptim dış görünüşümle bir işin İçinde var olmak istemiyordum sadece kafamı çalıştırdığım Ve üretebildiğim bir işim olsun istiyordum. Fakat bunun da şimdi aslında bir yargı olduğunu fark ettim. Doğu kültüründen kaynaklı o zaman ailemin çok ta  sıcak bakmayacağını düşünmüştüm. Ama sonra ben oyunculuğa  başladıkça, oynadıkça şimdi ben bazen babamın yanına gidiyorum babamın yüzündeki o gururu görünce iyi ki bu işi seçmişim diyorum. Ailem içinde zaten bu işin içinde olduğum için çok mutluyum. Herhalde başka bir iş yapamazdım hayatta. O yüzden ailem şu anda gayet memnun benim oyuncu olmamdan. 

 

A: Genelde böyle. Çocukların, doktor mühendis olmaları beklenir, sen 'Oyuncu olmak istiyorum' diye karşılarına çıkmışsın.

Önyargı kafamda şöyle bir şey vardı, babamın asla kabul etmeyeceğini düşünüyordum biraz çekingen söylemişti çünkü benim çok hızlı oldu . Yani ben beni bir ajansa yazdırdılar ve ben ajansta işte Gani müjde benim fotoğraflarımı gördü ilk odişinim da orda oldu. Odişinın ne demek olduğunu bilmiyordum . Ve böyle  deneme çekimine girdim ve onlara şey dedim isterseniz beni almayabilirsiniz  Çünkü ne deneyimim var ne de oyunculuk eğitimim var Ama siz bilirsiniz dedim. Sonra beni aldılar. 

 

A: Aslında burada söylediklerine istinaden sosyal medyada da hep seninle ilgili güzel oyuncu diye belirtilmiş güzelliğine vurgu yapılmış Bu durumun oyunculuğunun önüne geçtiğini düşünüyor musun ve bu durumdan şikayetçi misin? 

 

P: Şu an geçtiğini düşünmüyorum. Özellikle bu algıyı kırmak çok istediğim için bunun oyunculuğumun önüne geçtiğini düşünmüyorum kesinlikle güzel algısı var sektörde ama bunuda daha çok çalışarak daha çok oynayarak daha çok okuyarak daha iyi projelerde yer alarak kıracağımızı düşünüyorum bütün kadınlar olaraktan. O yüzden geçtiğini düşünmüyorum şu an. 

 

A: Bazı katıldığım televizyon programlarında YouTube programlarında seni şarkı söylerken görüyoruz. Acaba gelecek için böyle bir plan var mı? Set arasında da seni bazen şarkı söylerken duyduk.

 

P: Gelecekle artık ilgilenmediğimi fark ettim. Şöyle şarkı söylemeyi çok seviyorum. Zaten öyle bir film de oynadım şu an,  geçmişte Öyle bir dizim var, İlerde öyle bir albüm yapar mıyım ? Tabii ki yapabilirim. Müzikal fikrim de var zaten o yüzden müziğin olduğu her alanda olma ihtimalim çok yüksek. 

A: Bir 'Unkapanına' gidebilirsin belki.

(Unkapanı plaktılar çarşısı şarkı kayıt işi yapılan meşhur yer İstanbul’da şarkıcı piyasası.) 

 

P: Ha ha ha o yetmişlerde yaşasaydım gidebilirdim. Öyle diyenlerde tabii ki oldu hatta müzikal teklifleri de geldi. Ama ben bir şeyi en iyi şekilde yapmayı sevdiğim için önce bir oyunculuk alanında çok iyi olayım kendimi en azından iyi hissedeyim, tamamen yerleşik hayata geçeyim orada sonrasında müzik ile beraber, müzik alanın da da tabiki bir şeyler yapacağım. 

A: Şimdi oyunculuk da Türkan Şoray kuralları vardır senin de böyle prensiplerin, hayır dediğin asla oynamam dediğin sahneler veya projeler hangileri? 

 

P: İtiraf.com İlk oyuncular başladığında bunu basın danışmanım bile bilmez, asla öpüşmeyeceğimi bile, yani şey diyordum Öpüşme sahnesi bile çekmem diyordum, fakat insan okudukça yine vizyonunu genişlettikçe dünyasını genişlettikçe böyle bir sınırımın kalmadığını düşünüyorum artık, yani hayır diyeceğim projeler benim zaten içerisinde olmak istemeyeceğim karakteri hissetmediğim Yer olabilir eğer karakteri hissediyorsam  her karakteri oynarım. 

 

A: Seni pek çok insan vatanım sensin dizisiyle tanıdı daha sonra aşk 101 gelde ve şimdi de yargıla çok popüler oldun, acaba seni geniş kitlelere tanıtan proje hangisiydi? Yoksa asıl patlama için daha var mı ne diyorsun? 

 

P: Daha var. Ha ha .. yani o çok şey… belki 80 yaşında bile yapamayacağım yanı o bitmeyen bir süreç ya asıl çıkışımı vatanım sensin ile yaptım, Ama şu an Yargı çok büyük ses getiriyor Ama benim içimde çok fazla kadın var ve benim onları gösterebileceğim daha sanki milyon Yıl varmış gibi hissediyorum O yüzden daha var.

 

A: Şimdi her insanın hayatında yolun başındayken onun elinden tutan engelleri aşmasına yardımcı olan bazı kişiler vardır onlar için insan kalbinden iyi ki varsın der acaba iyi ki varsın dediğin kişi kim? 

 

A: Çok vardır da, canım Celi kuşum vardır Celile toyon vatanım sensin de benim babaannemi oynuyordu , gözün dolacak şimdi hemen duygusallaşıyorum o böyle şey yani 80 yaşındaki bir kadının hala o çocuksu halini görmek ve işine olan saygısını görmek beni çok etkilemişti o yüzden Her düştüğümde ya da sektöre dair olumsuz bir duygum olduğunda hep onu hatırlıyorum. O iyi ki var. 

 

A: sosyal medyada en son yaptığın paylaşımda kendimi En doğal halinle seviyorum demiştin acaba buradan botoksdur medikalistik operasyonlardır güzellik Uğuruna yapılan bunlara bir parça karşı olduğun anlamını çıkartabilir miyiz? Ve tabii botoks dolgu bunlar oyunculuğu nasıl etkiler? 

 

P: Şimdi bu kuracağım bütün cümleler bence. Herkes istediğini yapabilir herkes kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle davranmalı eğer kendini bütün medikal estetik O halde iyi hissediyorsa öyle olmalı bence zaten. Ama ben benim biraz doğal takıntım var zaten herhangi bir şey yaptırmayı da şu an düşünmüyorum değişime gebe bir insan olduğum için belki bir sene sonra ben de yaptırabilirim oyunculukta o şey var ya mesela … ha ha ha , Türk olmadığı için dedi kodu yapacağım A a şey neydi yahu İce vice deki nikol kindman nasıl anladı ama bak ha ha ! Nikol kimdman ya ben mesela beğenirdim ama omestetik müdehalalerle o kadar plastik bir hale dönüşmüş ki izleyemiyorum mesela, Ben izleyemiyorum benim için asıl olan duygu. Dramatik sahnelerde makyaj yapmam , yapmak isteseler de yaptırmam, Çünkü oranın duygusu yani orada onu görmesi gerekiyor , yani benim çizgilerimi o yüzden biraz benim doğallık takıntım var Ve o halin içinde olmayı seviyorum.

 

A: Son soru bir parça kalitede dokunalım hem de senin gibi oyunculuk da kariyer hedefleri gençlere bir tavsiye niteliğinde olsun diye böyle bir soru sectim 17 yaşındaki Pınar’la konuşma şansın olsa ona ne söylersin? 

 

P: Kendini bir rahat bıraksaydın derdim, çünkü toplum seni sürekli bir kalıba sokmaya çalışıyor, seni kategorize etmelerine izin verme derdim. Dilediğin gibi yaşa derdim sanırım. 

A: Pınar çok teşekkürler.

P: Ben teşekkür ederim.

İşte bu kadar kısa bir sohbet pekçok yanıt umarım hoşunuza gitmiştir Officiel de Pınar deniz ile yapılan raportajın çok daha kapsamlı halini okuyabilirsiniz Ben Sinan kunter yeniden görüşmek üzere. Hoşçakalın

--> -->